Torsdagsmys

Har haft en rätt skön.. men ack så lång dag idag! Besiktning av lägenheten, sushi på stan och torsdagsmys framför tv:n har stått på agendan. Är rätt skönt att nästintill vara klar i skolan och inte ha några kurser kvar. Väntar bara på att bästa sis ska korrekturläsa uppsatsen så att den kan skickas in också!

I alla fall, eftersom alla mina kära vänner antingen är med på nollningen, är utomlands eller snart ska bort i en vecka eller så, ansåg jag mig tycka lite synd om mig själv och då vara värd något extra. Detta blev en spanish coffe, vilket jag aldrig provat förut. Smakade typ som irish coffe får jag säga, men var gott oavsett. I den fanns lite likör 43, kaffe och grädde, as simple as that. Till detta serverades ett stycke Shrek, så var torsdagskvällen fulländad.

 

(taget från gtwallpaper.com)


Just det, berättade jag att jag fick

 


? Joo, det fick jag minsann! Och eftersom jag är så oerhört stolt över min essä ska ni få se lärarens kommentar!

 

Ha en kanonkväll, för det har jag!
//Pussohej
 

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0