Ett torsdagsinlägg

Yeees, snart är det dags för examenshögtiden då! Bara två dagar kvar och jag var inne i stan och shoppade en sväng. Kan ju inte se ut som hej kom och hjälp mig direkt, nej! Riktigt kul var det, gick relativt smärtfritt, både med tid och pengar. Så är helnöjd!
Var ute och red en sväng på gammeltanten också, det hade jag inte gjort på länge, själv alltså. Lite kul. Dock är hon ju betydligt jobbigare att rida dressyr på än Korall, känns som att man har en stor järnklump i handen. Så det fick bli lite hittan som dattan så att säga. Men fick henne relativt fin några meter i alla fall. Något plus åtminstone haha!


Hepp, ska väl försöka hitta något att sysselsätta mig med så här på kvällskvisten. Ha en trevlig helg, för det hoppas jag att jag får!
//Tjohej

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0