Long time no see

Har ju inte varit inne på ett bra tag, beror nog främst på att internetet försämrats avsevärt efter att bror flyttat och tagit det trådlösa nätverket med sig. Är egentligen rätt kul att tänka på hur bortskämd man snabbt blir, tänk för typ 10 år sedan när man bara hade modem och var tvungen att vänta en sisådär 100 år på att uppkopplingen skulle ta sig. Ja bortskämd det blir man garanterat!

I alla fall, var uppe i Karlstad på min examenshögtid helgen för en vecka sedan. En relativt långtråkig ceremoni men ändå kul att ha varit på. Vi passade på att ta ett besök till Alsters Herrgård, något jag aldrig sett förut trots att jag i tre år bara bott en sådär 2 km därifrån. Gick även en sväng i Mariebergsskogen, där djuren fått komma ut för våren. Fick även tillfälle att träffa på mina underbara tjejer några timmar på fredagen också, mycket mysigt!
 

Sedan dess har jag även hunnit med att umgås med lillen, baka en glasstårta, ut och rida med moster (och denna gång var gammeltanten betydligt roligare att rida än sist) och lite annat smått och gott.
 
 
Försöker för tillfället att planera till några bra och ätbara rätter att bjuda på till helgens examensfirande med släkten. Får hålla tummarna för att det blir lyckat!

Ha en bra fortsatt vecka och helg!
//bergsknalle

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0