Ett antal dagar senare...

Ja så har det ju hänt igen- att jag inte kommit mig för att uppdatera på ett tag. Brukar gå i perioder det där.. orken den tryter ibland! har väl egentligen inte hänt särskilt mycket direkt. Fick reda på att jag fick VG i den andra kursen, första perioden. Jävligt najs. Ännu mer najs var det att ytterligare 12 till fick samma betyg. Lite skillnad från mikron, då lika många kuggade kursen. Skillnad i statistik, ja!
 
Bästa Terr var här för någon vecka sedan också, hade sett fram emot att umgås med henne och Agnes hela helgen, men fick åka in till akuten på fredagskvällen. Som tur var var det inget livshotande, så fick åka hem efter några timmar liggandes på en bår. Bästa Agnes och Terr var med hela tiden, vet inte vad jag gjort utan dom, nej! Synd bara att hela helgen blev förstörd på grund av det! :/

Jaa.. vad mer? Har vart hundvakt som vanligt, med dom där ögonen tittandes mot en som att man är världens tråkigaste människa när man sitter och pluggar istället för att klia på magen.. Hemsk elakt!

 
Lagade mysmat och hade kvalitetstid med soffan framför så mycket bättre i lördags, riktigt najs!

 
Ja just det, vaknade av detta i torsdags, mycket trevligt not! Som tur var gick det över rätt snabbt. Får hoppas nästa kommer liiite närmare jul ;)
 
 
Ja det var väl det mesta som hänt den gångna veckan/veckorna??
Ha det bra!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0