Lördag mitt på dagen

Det här med att uppdatera bloggen är inte riktigt my cup of tea för tillfället. Visserligen händer det relativt mycket, trots att vi har sjukt mycket i skolan för tillfället. Men inte är jag bättre på updates för det.

Läser en rätt intressant kurs för tillfället, institutionell ekonomi, som handlar om varför saker och ting blivit som de blivit och hur institutioner påverkar och bidrar till samhällets struktur... känns mer samhällskunskap än ekonomi, men väldigt intressant faktiskt!

Träffade Ann i tisdags också, som jag åkte till USA med. Var sjukt längesedan vi sågs och riktigt trevligt att träffas! Fattar inte hur snabbt tiden går alltså!

Jaa annars har jag nog inte så mycket att skriva, har hänt en hel del men för tillfället kan jag inte komma på ett skvatt. Får försöka bli bättre på att uppdatera direkt efter ;) Har ingen bild att bidra med heller, så det blev ett rätt tråkigt inlägg!

Ja just det, såg 12 years a slave precis.. har ni inte sett den, se den! Klart sevärd!!

Trevlig helg! Jag ska plugga!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0