Never saying never again!

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag dels vart hemma i helgen och dels tentapluggat som en tok. Kan ju börja med Lidköping:

Åkte hem och firade mormors 85-års kalas med hela släkten, en mycket trevlig tillställning. Kul att träffa hela släkten, något som inte händer för ofta. Och allra roligast var ju så klart att träffa det nyaste tillskottet i familjen, lilla Effe! Lika söt som storeborsan var när han var ny i världen. Dom där ungarna alltså, finns ju inget sötare! Lekte ju med Emanuel också givetvis, kan ju inte motstå det charmtrollet!

 
Har sedan i princip ägnat all min tid till att tentaplugga som en galning till Mikron, så sjukt jävla svårt! I onsdags skriv vi tentan och i princip hela klassen tyckte den var omöjlig, inklusive jag. Har nog aldrig varit så uppgiven både inför och efter en tenta som nu! Var så sjukt arg när jag gick ur tentasalen och helt borta både onsdagskväll och igår. MEN... idag kom skämtet, det största någonsin:

 så som jag sagt så många gånger innan; det är när det känns som skitåthelvete som det tydligen går. Ska ALDRIG mer säga att jag garanterat inte klarat tentan. ALDRIG!

Nej nu ska jag börja fixa i ordning mig för en tur till stallet och sen ladda inför lite festligheter ikväll!

Ha en bra dag, för det tänker jag garanterat se till att ha!
//Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från mamsen

2014-10-27 @ 10:48:18



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0