Snurrig promenad och en mörk uteritt

Snurrade riktigt till det där uppe i hjärnkontoret förut idag. Var ute och gick i Vallaskogen en sväng och följde en stig i utkanten av skogen. Kände att jag behövde lite variation och vek av med en stig som hade riktningen mot skolan. Gick och gick och gick.. och var stensäker på att jag gick åt samma håll.. MEN helt plötsligt kom jag ut, på samma stig som jag följde till en början. Sjukt att man inte känner att man går i en cirkel alltså. Förstår verkligen nu varför folk som går vilse i skogen kommer tillbaka till samma ställe. Sjukt!

Var ute och red på Daphne med Ida idag också. Eller jag red och hon gick. Men det var trevligt. Sjukt att det blir så mörkt så fruktansvärt snabbt! Ida fick dock taget några kort, för det har jag ju faktiskt inga tidigare! Ser dock ut som en uppblåst snubbe med säkerhetsvästen, but that's life!
 
 
Ha en trevlig kväll, själv ska jag mysa ner mig med Bonde Söker Fru!!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0