just busy doing nothing at all

Söndag söndag söndag.. fy fasiken vad snabbt alla helger ska gå.. varför kan vi inte ha mer typ 5 dagar helg och två dagar jobb/skola? Det hade inte vart helt fel, nej!

Hade tänkt plugga järnet hela helgen, men ett jävla migränanfall satte stopp för det i går lunch. Konstigt att det bara ska komma sådär.. helt plötsligt, helt ur tomma intet.. när det vart borta- ja jag vet inte hur många månader.. ja konstigt minsann! Hann med några timmars plugg idag i alla fall, så lite mer smart än vad jag var igår morse är jag nog åtminstone!

Skulle ha
 
-maraton med Agnes igår kväll- det blev en film! Sen kollade vi på gamla klipp och bilder från dåtiden istället.. det var kul!

Just det, har sett:
 
också, konstigt att jag tyckte dom var dåliga förut.. det tycker jag inte längre, nej inte alls!

Hepp, ska nog försöka krypa till kojs och få några timmar sömn så att man orkar gå upp tidigt och plugga i morrn!

Trevlig söndagskväll!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0