En tisdag i september

Sista september och bara 3 veckor kvar av mikrokursen.. sjukt vad tiden springer förbi. Dags att börja ta tag i tentaplugget med andra ord, nu blir det inte mycket fritid här inte! Är dock glad att jag började att plugga i tid (även om jag borde pluggat betydligt mer än vad jag gjort), börjar fatta vissa delar, så får se hur det går sen helt enkelt!

Pluggade hemifrån igår och var hundvakt åt Sasha, mycket mysigt.. jobbigt bara när man får de där ögonen som säger betydligt mycket, typ: "du är dum som bara pluggar, prata med mig istället!" Passade på att ta en promenad i Vallaskogen i en halvtimme, gött med skog precis intill knuten!

Har ridit Daphne idag också, gick faktiskt riktigt bra! Hon var riktigt avslappnad och medgörlig. Kul att det faktiskt hållit i sig även fast hon stått två veckor!

Hepp hepp, ska väl försöka fixa i ordning mig för kvällen, så man orkar med en heldag i skolan!

Ha det bra!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0