Sista söndagen i september

Jäklar vad snabbt tiden går, vi är snart inne i oktober- helt sjukt! Har inte skrivit på några dagar, mestadels för att jag känt att jag inte gjort särskilt mycket direkt.. Var ute och käkade på Platens med några i klassen i onsdags, vilket var mycket trevligt. Gillar klassen skarpt får jag säga.. finns verkligen ingen (i masterklassen måste tilläggas), som jag ogillar ens något. Så det är kul!

Hade förfest och sedan utgång med Agnes, Åsa, Martine och Jessica i fredags, också mycket trevligt trots att det till slut bara var jag och Jessica som fortsatte hela kvällen. Var längesedan jag gick ut och verkligen tyckte det var kul, så ett positivt plus i kanten där!

Var ute och red Daphne i dag också, första gången efter hjärnskakningen, lite nervöst. Satt på helspänn och var rädd att sadeln skulle lossna hela tiden. Men det gick bra till slut!

Jaa.. annars har det väl inte hänt något direkt, har haft lite njutar/pluggdagar både förra helgen och denna, så tänkte dela med mig av lite bilder.. hur kul nu det är ;)

Ha det bra!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0