Skola, regn och lite mer idol

Regn regn regn.. ibland är det önskvärt, för det mesta inte! Får gärna dyka upp lite sol snart igen, så man blir på bra humör!

Har gjort den goda gärningen att rösta idag, bekvämt när det finns en vallokal på skolan må jag säga! Har även pluggat lite mikro med Lina, gick för en gångs skull relativt bra, kan ju bero på att veckans uppgifter var betydligt enklare än föregående veckors. Bra när man kan ta igen det andra man inte riktigt förstått! Hade seminarium i Ekonomisk teori också, gick relativt ok tror jag!

Är så sjukt glad att Idol är tillbaka, hur mycket man än borde kommer jag nog aldrig växa ifrån det! Bästa på hösten (förutom alla andra seriestarter vill säga)
 
Möttes av denna utsikten när jag kom hem från skolan, underbart!
 
Ha det bra!
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0