Regn och blåst men underbart med luft

Ibland är det skönt med en liten lugn tid MEN inte när man har massa skolarbete hängandes efter sig och man har en hjärna som inte kan prestera på högvarv (eller knappt alls). Inget kul alls. Dock känns det som att den börjar få tillbaka sin forna produktionsförmåga (peppar peppar), så håller bara tummarna för att det fortsätter utvecklas åt det hållet!

Har vart i skolan idag, två föreläsningar och ett infomöte inför våren och nästa höst. Satte griller i huvudet på mig och rörde om i grytan totalt. Vet inte riktigt hur jag ska göra och vad jag vill. Nej, det är svårt!

Valde att gå till skolan idag eftersom jag inte riktigt litar på huvudet, så kändes onödigt att hoppa upp på cykeln och ramla omkull det första man gör. Men det fick mig faktiskt att tycka att hösten trots allt är ganska trevlig. Även om det var rejält ruggväder ute. Var oerhört skönt att komma ut en sväng till råga på allt, speciellt när man suttit inne i fem dagar. Dock förundras jag fortfarande hur folk tänker när dom cyklar? Varför väljer många att cykla på bilvägen när det finns en cykelbana precis intill. Jag fattar inte riktigt taktiken där.. nope inte direkt!

(inte världens bästa bild, men tycker
ändå om den på något sätt)

Upptäckte även att världens bästa serie haft seriepremiär, yeeey! Downton Abbey for the win!

Ha det bäst!
//Grönsaksklubba

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0