En lång fredag 2015

Så var det dags för påsk ännu ett år! Inledde den redan i onsdags (typ) i och med att vi startat ny kurs och bara hade föreläsning måndag och tisdag denna veckan. Verkar dock vara en mycket rolig kurs med bra upplägg, ett plus är dessutom att den handlar om samma metod som jag skrev min c-uppsats med, så lite ligger ju kvar i bakhuvudet åtminstone!

Var med Ida i onsdag och hjälpte henne att hoppa lite, fick givtvis agera kameraman!

 
Igår hade vi heldag med dom bästa! Brunch, spel, och lite sangria, ett fruktansvärt trevligt påhitt!
 
Hängde med Ida till terrängbanan idag också, var rätt kul. Spirith hoppade på som bara den och jag hade givetvis kameran i högsta hugg!!
 
Ska alldeles strax ta hojjen ner till Sandra och ha lite myskväll, ska bli riktigt trevligt!

Glad påsk!! För det ska jag ha! (Hoppas jag)
//Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0