Tjugosjuan

Så var dagen kommen då man är mitt emellan 25 och 30. Får dock erkänna att jag fortfarande inte känt av den där krisen dom flesta pratar om som borde uppstå någonstans nu! Känns rätt skönt; om det är för att jag fortfarande är ung i huvudet låter jag vara osagt! Men i alla fall, dagen har bara varit bra. Solen sken hela dagen, värmen börjar komma och vårkänslorna börjar spira. Hade även dom bästa över för lite tårta och kakor, en riktigt trevlig avslutning på en bra dag!
Hoppas er dag varit lika bra som min!
//Kristin

Kommentarer
Postat av: hanna

krisen infinner sig när 28 är runt hörnet, passa på och njut ;)

Svar: haha jag hoppas att den aldrig inbefinner sig ;)
mintextrakt.blogg.se

2015-02-12 @ 14:40:47
Postat av: Sandro

hihi hej

Svar: haha
mintextrakt.blogg.se

2015-02-15 @ 22:36:27



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0