En fantastiskt skön och lugn helg!

Så var ännu en söndag kommen och ännu en vecka har svept förbi. Hade tenta i spelteori i tisdags, gick väl sådär får jag säga. Kan i princip gått precis hur som helst, inte någon direkt skön känsla, nej! Det enda positiva (om man nu kan säga att det är positivt) är att alla verkade ha känt likadant. Som sagt, om det nu kan kallas positivt!? I alla fall avslutade vi denna tentaperiod med en riktigt kul kväll, DET kan i alla fall kallas positivt. Lite förfest, utgång på HG och sen efterfest till typ 5, har väl inte hänt sen jag var 20 typ. Eller något.

Pang på med nya kurser direkt efter tentan, varav makroteorin verkar riktigt intressant! Känns dock som att det kommer bli en tuff höst, börjar ana att förra året var rena semestern!

Helgen däremot har varit riktigt trevlig, om än lugn. Var på The Marsian med Denise i fredags, vilken varmt rekommenderas. Sjukt bra film!! Sedan hade vi lite Halloweenpyssel igår, bakade lite kakor och grejer, fruktansvärt trevligt påhitt! Och idag tog jag mig en riktig långpromenad, sjukt skönt att komma ut i luften och bara rensa tankarna! Har nog underskattat vad lite frisk luft kan göra med humöret! Tio i topp!

 
Ha en riktigt trevlig fortsatt söndag, jag ska försöka ta vara på mitt uppiggande humör jag!
//kogaffel
 

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0