Första helgen i November

Sjukt vad tiden går snabbt! Tänk att det redan är början av november och att klockan vridits tillbaka någon timme. Det blir verkligen kolsvart så himla tidigt och värre är att ännu mörkare kommer det bli. Tycker att denna tiden på året verkligen är den värsta, man blir så sjukt deprimerad och tänker bara negativa tankar. Har dessutom nog inte pendlat så mycket i mitt humör som jag gjort den senaste tiden, typ aldrig!? Nej, november är fan inte kul! Hittade dock ett litet minne från USA-tiden, eller snarare tiden innan USA. En fantastisk bok som mina underbara vänner skrev en massa fina saker i innan jag åkte iväg. När man hittar sådana guldklimpar inser man verkligen vilken tur man haft som lärt känna dessa underbara människor och fått ha dem som vänner under så lång tid!

 
Veckan har varit riktigt trevlig och händelserik! Har verkligen gjort saker typ varje dag; skulle ut och gå med Lisa, Kajsa och Jessica i tisdags men det slutade med att vi tog en AW på Yogi. Vi beslutade oss dock för att fortsätta vår promenad därefter, riktigt najs! Har verkligen kommit in i en fas där jag bara älskar att komma ut och gå, har sjukt svårt för att bara komma hem och sitta i soffan (vilket i sig är väl positivt I guess). I onsdag följde jag och Denise med Isabelle från vår analysklass för att kolla på en kompis till henne som sjöng på flamman, riktigt riktigt duktig tjej! Sjukt kul när man får se människor som är så fantastiskt duktiga på något, man blir verkligen så himla imponerad! Och Igår hade jag, Sandra, Kajsa och Jessica lite catching-up häng, vilket var sjukt najs eftersom vi typ inte setts på aslänge. Jessica stannade dessutom till typ 1, sjukt awesome!


I helgen kommer dessutom världens bästa farmor hit och det ska verkligen bli så himla mysigt, verkligen som jag längtat! Har heller inte träffat Ida på ett par veckor, så även det ska ju givetvis bli trevligt!!

Ha en trevlig helg, det hoppas jag verkligen att jag kommer att få!
//Gröna gubbskor

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0