Äntligen helg!

Har haft en fullspäckad vecka i skolan med avslutande kurser runt hörnet och en tenta i fägring. Det låter roligare än det är, det är faktiskt rätt tråkigt. Fast kul på något vis, ändå. Kurserna har varit sjukt intressanta och lärorika men att plugga tenta är aldrig kul, what so ever!

MEN!! Hör och häpna, igår var jag med om något sjukt roligt, fast jävligt jobbigt! Jag fick för mig att hoppa Spirith, hoppa som jag typ inte gjort på en jävla massa år. Sjukt kul som sagt, men har träningsvärk typ överallt! Det ena hindret var till och med uppe på 90, något som inte har hänt sedan jag hoppade Jippi för en sisådär 5-6 år sedan! Jag har till och med bildbevis, ursäkta kvalitén, det började bli lite mörkt!
 
 Ikväll blir det filmkväll med några ur nya klassen, sjukt trevliga människor! Får säga att hösten har börjat bra!

Ha det finemangens!
//Kebabsås
 

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0