En höstig höstdag

Som sagt, det här med att uppdatera är inte riktigt min grej är jag rädd för! Tiden går så sjukt snabbt och swish så är det redan oktober! Tänk att vi har gått över halva tiden på masterprogrammet, snart står man där i juni, nyexaminerad och har ingen aning om någonting. Det är både sjukt spännande och sjukt skrämmande!

I alla fall så har jag satt ihop ett litet kollage över hösten so far, tycker att bilder säger mer än ord so to say!
Som sammanfattning kan jag ju i alla fall säga som så att hösten bestått av många sjukt värda promenader i det fantastiska höstvädret, några dagars hundpassande av en svart odåga, groom åt syster på ett par tävlingar, en sittning, en massa kvällar med bästa Jessica och Denise samt en heldag i Stockholm för att prata med en massa företag om traineeplatser. Kort och gott. Så ja!

Ha det finemangens!
//Yxskaft

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0