Tentapluggarvecka

Har kommit in i årets första tentaperiod, som tur är har vi bara en tenta att plugga på och har dessutom en hel vecka på oss, sjukt skönt! Har haft en riktigt trevlig helg med filmkvällar både fredag och lördag, fruktansvärt skönt att bara ta det lugnt. Satt i skolan 12-18 i lördags och pluggade också, så var rätt skönt att bara hänga med lite sköna människor på kvällen!

Igår däremot, då hade jag och Ida bestämt att åka till terrängbanan för att jag skulle få hoppa lite terräng, något som inte hänt på ett antal år. Tror senaste gången var när Ida hade Chess, så typ 5-6 år sen kanske. Hade innan bestämt att bara hoppa ponnyhinder, men när vi väl var där och hade börjat hoppa fram så kändes det såpass bra att jag faktiskt bestämde mig för att pröva några av 90-hinderna också! Gick faktiskt betydligt över förväntningarna och var sjukt kul! Trodde jag inte skulle hända för en vecka sen. 1-0 fördel moi!!
 
Ett litet smakprov kanske:
 
Har även bakat en kaka veckan till ära, något får man ju unna sig när det är tenta! Får hoppas bara att den blev tillräckligt bra för att våga bjudas på, kan ju inte äta upp allt själv direkt!
 
Ha det bäst!
//tandborsthuvud
 

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0