Det luktar solkräm

Det finns fan inget tråkigare att prata om än vädret, men shit allltså... I FUCKING LOVE IT!! Underbara fantastiska sol! Man blir verkligen så sjukt glad så fort solen kommer fram och man får lite D-vitamin. Underbart!

Det har hänt massor den senaste tiden, dock inget vidare nytt från vad som brukar hända. Egentligen. Vi hade seminarium med uppsatsen i torsdags med den handledargruppen vi har, inför förslutsseminariet om ett par veckor. Det gick helt ok. Fick reda på att vi (antagligen) ligger på G, våran handledare ville ju givetvis inte säga något men med tanke på hur man uttryckte sig kunde man typ läsa mellan raderna. Så det var ju skönt att veta. Nu är det bara finliret som ska komma igång!

Har dessutom umgåtts med mina fantastiska vänner en hel del, varit med Issa ute i stallet någon gång, druckit öl på uteservering, spelat beachvolley, kollat nya Djungelboken (SE DEN!), käkat glass på Bosses och jaa.. bara njutit som sagt. Fattar fortfarande inte att man tar examen om bara 1,5 månad, helt sjukt vad tiden sprungit förbi! Satt och komponerade ihop en "ny" tårta häromdagen också, så var ju bara tvungen att testbaka den. Fick helt klart godkänt från alla som smakade! Sjukt najs!
Hepp, ska ta och storstäda lägenheten innan det är dags att dra till Jessica och Lisa för lite Nek-festligheter!

Ha det bra, jag ska dricka Rosé!
//Månkycklingsäppelpaj

Kommentarer
Postat av: hanna

Å men du, ät lite marängsuisse åt mig på Bosses är du snäll, för den saknar jag speciellt på våren :) kramar

Svar: Det ska jag garanterat göra!!! 😁
mintextrakt.blogg.se

2016-04-25 @ 12:52:52



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0