Orken att inte uppdatera

Fattar verkligen inte vart tiden tar vägen, det var ju typ februari igår. Kan inte förstå hur två år (snart) kan ha gått så snabbt, att man sammanlagt bott i Linkan längre tid än vad jag bodde i Karlstad. Fattar verkligen inte!

Har heller inte orkat att ta och uppdatera, mestadels för att det enda jag typ kan skriva om är uppsatsen (som faktiskt börjat ta form, även om vi typ stått och trampat vatten i flera veckor). Har även panik inför framtiden, om att lyckas få jobb. Får verkligen hålla tummarna att det ordnar sig, vore inte kul att hamna på en gatsten under en gångtunnel dirr. Not!

Har i alla fall lyckats klämma in lite grejer under mina helger och vardagskvällar. Typ en spelkväll eller så, en öl eller två, någon form av bakande och ett sjukt massa glatt humör. Har dessutom både tagit hand om fina Rebell när Issa varit borta (kanske jag iofs redan sagt, donno, dont care) och varit hemma i lilla Lisch över påsken. Kanske något sorts proof på det?
Ha det suveränt!
//Majskyckling


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0