Another day in paradise..

.. eller kanske inte. Skulle nog inte kalla skolan för paradis direkt, kanske inte alls! Har dock haft en riktigt härlig vecka! Började ju med att jag ÄNTLIGEN fyllde 28 i onsdags, som jag längtat! (Not). Ett år äldre, ett år visare. Hade några av de bästa på litet tårtkalas på kvällen, mycket trevligt. Får erkänna att det bästa med att fylla år ju garanterat är att planera vad man skall baka, haha är en sån tönt alltså!
I helgen var dessutom mamma och pappa här en sväng. Var ute hos Ida och Björn i fredags, käkade mat, drack vin och hade det gött. I lördags var vi ute på en promme, shoppade loss på Tornby (inte jag dock eftersom min ekonomi är i bott) och bjöd på trerätters på kvällen. Tog dessutom tillfället i akt att hänga med Issa, Lisa och co ut på kvällen, så en riktigt bra dag helt enkelt! I söndags blev det grill ute i Tinnerö, så mysigt!
En ny vecka, nya möjligheter. Ses!
//Krackellax




Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0