När livet ger dig ris, mata det med korv!

Gud, tiden går verkligen så sjukt snabbt, fattar verkligen inte vart den tar vägen alltså! Är i alla fall i full gång med uppsatsskrivandet, något som verkligen går i dalar; ibland skitbra och ibland betydligt mer kasst. Hade en sjukt oproduktiv fredag där jag typ läste en halv artikel och skrev fem rader, motsvarande i typ tisdags (?) när vi skrev tre sidor och läste en jävla massa mer artiklar. Som sagt, upp och nedgångar. Yes!

Hade en sjukt trevlig lördagskväll förra veckan förresten; risotto, vin och spel med bästa Lisa, Jessica och Kajsa. Mycket trevligt och sjukt värt! Jag och Kajsa fick av någon anledning för oss att vi skulle dra till flamman en sväng på hemvägen, dock fick min cykel för sig att inte hålla sig på hjulen någonstans i Gottfridsberg, vilket resulterade i ett litet (!) skrapsår:
Vi drog dock in på flamman ändå, kanske inte världens smartaste drag, nej!

Denna helgen har gått typ lika snabbt den. Hade verkligen en riktigt bra fredagskväll tillsammans med några riktigt fantastiska människor. Fredagspub efter skolan, mellanhäng med bästa Denise, förfest hos Issa och utgång på flamman. Livet leker och jag mår suveränt.

Och idag har jag verkligen haft en sjukt underbar dag. Tog en cykeltur med Denise och Johanna ut till Tinnerö för lite grill, naturupplevelser och fotograferande. Slutade med att vi var ute i sex timmar (typ) och hade en sjukt underbar dag i solen och en massa kvalitetstid. Tycker verkligen så grymt mycket om dom två tjejerna alltså! Så sjukt värd dag!!
Nej, ska väl försöka njuta av helgen in i det sista på något sätt, see ya!
//Glödlampshållare

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0