nio år senare...

Har sagt det förr och lär antagligen säga det igen, men nittonåriga Kristin var verkligen en klass för sig. Att gå tillbaka i denna guldgruva av "smarta" kommentarer och inlägg är fan så sjukt kul! Ett av de första inläggen jag någonsin skrev;

Bloggoskuld...
...så var den etappen av livet avklarat! ännu en sak att lägga på listan över avklarade saker, resten på den listan är:

- hoppa farmskärm
- tatuera mig
- skriva en bok
- gifta mig rik med den perfekta killen
- bli skvallersidornas hetaste samtalsämne ---> dvs. vara kändis!
- börja träna
- bli nöjd med min kropp (vilket antagligen händer om jag börjar träna!)
- bli världens bästa dressyrryttare
- dejta en superkändis

hate to break it to you nittonåriga jag, men det enda du åstadkommit av dessa mål är att börja träna.. och det knappt... tänk om jag vetat det för nio år sedan!? haha ;)

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0