En helg av välbehövlig vila

Har haft en riktigt kul men sjukt krävande vecka. Påbörjade som sagt uppsatskursen i måndags, vilket ju är både sjukt spännande och kul men ändå läskigt på samma gång. Tänk att man om ett halvår står där och inte vet vad som händer, hur livet kommer se ut. Scary. I alla fall körde kursen igång med full fart, med seminarium och handledarträffar som rinnande vatten. Har dessutom fått i uppgift att ha skrivit en problemformulering tills på onsdag, jättelätt eftersom vi ska ha möte med Norrköping på måndag och tisdag. Ingen rast, ingen ro.
 
Var ute och åt med bästa Jessica, Kajsa och Lisa i onsdags och firade att Jessica och Kajsa fyllde 25. Riktigt mysigt! I torsdags körde vi Quiz på NH, en sjukt trevlig kväll som blev betydligt längre än planerad. Kände dock på torsdagsförmiddagen att min hjärna var överkokt (typ som en potatis som stått på plattan i över en timme, ja om plattan är på). Tog därför några dagar välbehövlig ledighet och följde med Ida och Björn ut i fredags och har hängt här hela helgen. Var hundvakt i fredags och dessutom ute och red Spirith en sväng. I går följde jag med Ida på hoppträning och idag dessyrträning. Det där med att frysa i kalla ridhus är dock ingen hit, ibland undrar jag faktiskt varför jag gör det och om jag har en skruv lös. Har dessutom idag även lekt kock och lagat både lunch och middag då Ida och Björn tapetserat om sitt sovrum. Ja, ibland är man ganska snäll faktiskt!!
Ha det fint, nu ska jag försöka förbereda mig och min hjärna inför veckans möten. Aka sova.
// Tjopannkaka

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0