När man bara blir så sjukt glad...

Har påbörjat uppsatskursen idag, ska verkligen bli så grymt kul. Har bokat in en massa möten med både handledare, företag och kommunen. Ser verkligen fram emot denna våren så grymt mycket! Kom hem från skolan och kände mig något sjukt rastlös, så drog en vända till gymmet, vilket gick som det borde, så var nöjd när jag drog därifrån. Kom hem och möttes av detta

blev på så sjukt bra humör att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, detta trodde jag verkligen inte efter vår helveteshöst och skumma seminarium. Men ibland lönar det sig, det kan man säga!

Ha det fint, ska försöka läsa lite artiklar inför onsdagens seminarium, ska bli sååå kul!!
//Trollskogsunge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett jättestort grattis

Svar: Tack 😊
mintextrakt.blogg.se

2016-01-26 @ 10:04:52



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0