En vecka och en dag till examen!

Alltså, ibland kommer jag bara på att det typ tjuter i mina öron. Jag undrar om det är ålderdom eller inbillning, though choice. Har btw panik över att jag inte lyckats hitta lägenhet i Bollnäs än, så om ni har någon på lager så får ni gärna langa hit den!

Har hänt en massa grejer det senaste, typ så mycket att jag knappt kommer ihåg. Var på 1års kalas i tisdags, för Gandhi aka. Issas katt. Han fick mer presenter än vad typ någon får när man fyller år. Bortskämd? ja.... typ! Dessutom är det typ sommar. And I love it! Bäst att njuta under tiden det går so to speak! Ja men just det, var ute och sprang för första gången sen tjejmilen igår. Det gick fan bättre än jag trodde, sjukt massa najs!!
Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer, har väl egentligen inget intressant att medge at all. Fattar inte att man tar examen om 1 vecka och 1 dag. 7 års universitetsstudier till ändå. SÅ SJUKT JÄVLA SKÖNT! (Förlåt för svordomen). Ser verkligen fram emot att slippa plugga tentor 24/7. Och ser dessutom så sjukt mycket fram emot mitt 3 månader långa sommarlov! Har jag sagt det förresten? Att jag ska ha sommarlov typ hela sommaren. Haha ska bli spännande och se hur länge det dröjer innan man blir uttråkad! Jag och bästa uppsatspartnern what so ever har dessutom skickat in vår uppsats, så nu är det upp till bevis. Vi firade med lite vin i lördags. Det var najs!
(ja bilden är dock från i söndags, men rätt person på bilden är det ju åtminstone)
 
Nej, nu ska jag väl typ lägga ner för idag. Ha det bäst!
//Minigrisknorrhorn

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0