Hästvakt och en jävla massa migrän

Har haft en riktigt trevlig, men sjukt lugn helg. Började med kravall i torsdags (så kanske inte så lugnt ändå), en riktigt kul kväll med några av dom bästa! Fredag, lördag och söndag har dock varit sjukt lugna, har i princip bara plöjt igenom dom första säsongerna av Grey's, hade verkligen glömt hur underbar den serien var i början. Synd att dom måste mjölka ur varenda liten droppe som är kvar! Har även varit hästvakt åt fina Rebell eftersom Issa är och åker skidor. Riktigt mysigt att få hänga ute i stallet flera dagar i rad. Finns verkligen inget bättre! Love it!!
Idag var meningen att jag skulle till skolan och plöja uppsats, dock grusades den planen när jag vaknade upp med migrän. Hatar verkligen när den kommer när man sover, för då kan man inte avvärja den där jävla huvudvärken. Så har fått typ vänta ut den och har äntligen börjat känna mig levande igen. Sjukt irriterande!

Är enormt glad att jag ska vara hästvakt två dagar till, så har man något att se fram emot i alla fall!!

Hepp, ska sluta klaga över mitt (extremt) miserabla (not) liv. Ha det fint!
//Krubbavbitartång

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0