Det är fan långhelg jue!

Äntligen vår, onsdag kväll och en riktigt lång kristihimmelsfärdshelg. Ibland är livet bara för bra! Har dessutom haft vårt opponeringsseminarium idag, så nästa vecka är det dags för vårt eget förslutsseminarium. Ska bli spännisch! (typ)

Har varit ute och njutit av våren med världens finaste Kajsa både i måndags och ikväll, med två riktigt härligt långa prommisar. Älskar verkligen den tjejen alltså, så sjukt härlig! Älskar förresten alla mina finaste vänner, man kan fan inte ha det bättre! Och ja, jag vet att jag redan sagt det men det förtjänas verkligen att sägas igen!
Vad annars.. jo just det, valborg givetvis! Riktigt härlig och rolig dag som började med skönt häng i Trädgårdsföreningen, träffade sjukt mycket folk och bara hade det gött. Drog vidare till Tina på mellanfest, en massa härliga människor och bara allmänt najs. Hade som tanke att dra tidigt till NH för att fixa stämpel, kommer dit ser kön, ställer oss, tappar bort allt folk, drar helt själv till Kim och Olivia där en massa annat folk är och har bara sjukt kul! Blev dock ingen utgång, något jag var riktigt tacksam över i söndags. Vuxenpoäng Krillan!! (Tror dock inte min kära syster håller med mig heeeelt där).
Ska med Ida på fälttävlan i morgon, ska bli riktigt kul. Solen ska ju fortsätta att bara vara bäst, så är väl lika bra att packa ner solskyddet! Ska dessutom hänga ute på landet några dagar eftersom Anton, Fortuna och ungarna kommer i morgon kväll. Ska bli riktigt mysigt!!

Ha det bäst, jag tänker fan njuta till 100%
//Trubbeldäckare

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0