En strålande januaridag

Haha alltså jag tänker inte ens be om ursäkt längre för att jag inte uppdaterar, för jag är verkligen sämst på det. Och jag gillar inte att känna mig sämst. But that's life helt enkelt.

Fatta att vi redan är en bit in i januari, helt sjukt! Hade i alla fall en helt fantastisk jul och nyår, fick träffa några av de jag gillar allra mest i världen, bara det är en lyx ju! Dessutom fick jag träffa en helt ny liten prick, som jag är 110% säker att jag kommer gilla lika mycket som jag gillar dom andra! Och bakade för övrigt en mycket suspekt tårta, som dock blev en aning halvbra. Men aja, fick ju testa nya julklappen åtminstone (ska tillägga att julklappen var ett kit med 16 spritsar, bästa ever!)
Har dessutom upptäckt att jag nog bor i en av de vackraste delarna av Sverige, OMG har till och med börjat gilla snö. När hände det liksom? Saknar bara att bo nära tillgången av häst som kan tolka, det hade varit toppen på cupcakesen. Grädden på tårtan.. etc. (kan hålla på i evigheter om jag inte stoppar mig själv någon gång). Förutom det bara älskar jag lördagar, lördagsfrulle is da shit! 
Hade förutom det en presentation av min utredning för KS i veckan, shit var fan (ursäkta svordomen) mer nervös än när vi gick upp med uppsatsen. Men det gick bra, betydligt bättre än vad jag trodde innan. Så det var skönt.

Hepp hopp, ska väl försöka göra något med dagen. Ha det finfint och ta det lugnt med snöbollarna.

//tandborsthuvud

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0